Takarítási feladatok ellátása postai telephelyeken

Adatbázisunk valamennyi aktuális közbeszerzési pályázatot látja. Ha e-mailben kíván értesülni az Ön kategóriájának megfelelő összes pályázatról, kérjük regisztráljon pályázatfigyelési szolgáltatásunkra. Valamennyi pályázatfigyelési szolgáltatásunkat ingyenesen nyújtjuk.

Tudok pályázni? ?
Pályázni szeretnék! ?

Amennyiben ezt a lehetőséget választja, uniós eljárás esetén munkatársunk megküldi Önnek a kiválasztott közbeszerzési eljáráson való részvétel feltételeit, áttekinthető, táblázatos formában (alkalmassági vizsgálat). Összefoglaló tájékoztatással indult nemzeti eljárás esetén Önnek először az eljáráson való részvételi szándékát kell jeleznie az Ajánlatkérő által megadott elérhetőségeken, az eljárás dokumentumait pedig az Ajánlatkérőtől fogja közvetlenül megkapni. Az alkalmassági vizsgálatot cégünk ebben az esetben is elvégzi Önnek, amennyiben az eljárás dokumentumait megküldi az info@kozbeszerzesipalyazatok.hu címre. Az alkalmassági vizsgálatot Társaságunk ingyenesen biztosítja valamennyi felhasználó részére. Amennyiben kérdése van, kérem keresse ügyfélszolgálatunkat!

Amennyiben ezt a lehetőséget választja, munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot, és tájékoztatja a pályázat elkészítésére vonatkozó szolgáltatásunk megrendelésének részleteiről. A pályázatírási díjainkat ide kattintva érheti el. Jelen opció kiválasztása nem minősül megrendelésnek, a pályázatírásra vonatkozóan Társaságunk minden ügyfelével egyedi szerződést köt.

Pályázat neve: Takarítási feladatok ellátása postai telephelyeken
Határidő: 2018-09-25 12:00:00
Ajánlatkérő: Magyar Posta Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Becsült érték: Nem ismert
Eljárásrend: Közösségi

Beszerzés tárgya:

Szolgáltatási szerződés keretében Ajánlatkérő Baranya megye területéhez tartozó összességében 45 darab telephelyek 20.805 m² belső alapterület és egyéb felületek, valamint a műszaki leírásban részletezett külső terület takarítási munkáinak elvégzése (belső és külső terület napi és heti rendszeres takarítása, rendben tartása, valamint opció keretében nagytakarítás) a műszaki leírásban megadottaknak megfelelően, saját eszközökkel, és saját költségen biztosított tisztítószerek felhasználásával, továbbá higiéniai eszközök, fogyóanyagok és egyéb felszerelések biztosításával.
Értékelési szempont rendszer:
1. szempont: Ajánlati ár (nettó Ft) Súlyszám : 91
2. szempont: A szerződés teljesítésében részt vevő „Takarítási tevékenységre vonatkozó szakirányú OKJ-s képesítéssel rendelkező napi és heti rendszeres takarításban résztvevő szakemberek száma” (az alkalmasság igazolásába bevont szakember nem ajánlható meg) (Kbt. 76. § (3) bekezdés b) pont alapján) (fő)
Súlyszám : összesen 9
1. alszempont: Pécs Diósi u. 51 telephelyre megajánlott szakember (fő) Súlyszám : 3
2. alszempont: Pécs 1. posta Ig. telephelyre megajánlott szakember (fő) Súlyszám : 3
3. alszempont: Pécs 14 posta telephelyre megajánlott szakember (fő) Súlyszám : 3
Értékelési skála 0-3 fő
„0” érték minimális pontszámot (1 pont) eredményez
„1” érték 4 pontot eredményez
„2” érték 7 pontot eredményez
„3”, vagy annál nagyobb érték maximális pontszámot (10 pont) eredményez.
„3” értéknél magasabb értékű megajánlás nem vonja maga után az ajánlat érvénytelenségét!
Az 1. értékelési szempontra adott ajánlatok a fordított arányosítás módszerével kerülnek értékelésre.
A 2. értékelési részszempont értékelése az abszolút értékelés módszerével történik mindhárom alszempont esetében.
Az ajánlatok értékelési szempontok/alszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa: 1-10 pont. Az ajánlatkérő a pontszámokat két tizedes jegyig veszi figyelembe.
Ugyanaz a szakember több részre és/vagy több telephelyre nem ajánlható meg, mivel a szakembereknek a szerződés teljesítése során a takarítási tevékenységben ténylegesen részt kell venniük.
Ajánlatkérő helyszíni bejárást tart az alábbi telephelyeken:
Pécs 1 posta Igazgatóság (7646 Pécs Jókai utca 10) 2018.09.04 (kedd) 11:00 óra
Pécs 2 posta (7602 Pécs Indóház tér 6.) 2018.09.04 (kedd) 12:30 óra
Pécs Diósi u 51 telephely (7600 Pécs Diósi út 51) 2018.09.04 (kedd) 14:30 óra

Szolgáltatási szerződés keretében Ajánlatkérő Pest megye területéhez tartozó összességében 119 darab telephelyek 28545 m² belső alapterület és egyéb felületek, valamint a műszaki leírásban részletezett külső terület takarítási munkáinak elvégzése (belső és külső terület napi és heti rendszeres takarítása, rendben tartása, valamint opció keretében nagytakarítás) a műszaki leírásban megadottaknak megfelelően, saját eszközökkel, és saját költségen biztosított tisztítószerek felhasználásával, továbbá higiéniai eszközök, fogyóanyagok és egyéb felszerelések biztosításával.
Értékelési szempont rendszer:
1. szempont: Ajánlati ár (nettó Ft) Súlyszám : 91
2. szempont: A szerződés teljesítésében részt vevő „Takarítási tevékenységre vonatkozó szakirányú OKJ-s képesítéssel rendelkező napi és heti rendszeres takarításban résztvevő szakemberek száma” (az alkalmasság igazolásába bevont szakember nem ajánlható meg) (Kbt. 76. § (3) bekezdés b) pont alapján) (fő)
Súlyszám : összesen 9
1. alszempont: Cegléd 1. posta telephelyre megajánlott szakember (fő) Súlyszám : 3
2. alszempont: Érd 1. posta telephelyre megajánlott szakember (fő) Súlyszám : 3
3. alszempont: Szentendre 1. posta telephelyre megajánlott szakember (fő) Súlyszám : 3
Értékelési skála 0-3 fő
„0” érték minimális pontszámot (1 pont) eredményez
„1” érték 4 pontot eredményez
„2” érték 7 pontot eredményez
„3”, vagy annál nagyobb érték maximális pontszámot (10 pont) eredményez
„3” értéknél magasabb értékű megajánlás nem vonja maga után az ajánlat érvénytelenségét!
Az 1. értékelési szempontra adott ajánlatok a fordított arányosítás módszerével kerülnek értékelésre.
A 2. értékelési részszempont értékelése az abszolút értékelés módszerével történik mindhárom alszempont esetében.
Az ajánlatok értékelési szempontok/alszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa: 1-10 pont. Az ajánlatkérő a pontszámokat két tizedes jegyig veszi figyelembe.
Ugyanaz a szakember több részre és/vagy több telephelyre nem ajánlható meg, mivel a szakembereknek a szerződés teljesítése során a takarítási tevékenységben ténylegesen részt kell venniük.
Ajánlatkérő helyszíni bejárást tart az alábbi telephelyeken:
Szentendre 1. posta (2000 Szentendre Kossuth Lajos utca 23-25.) 2018.09.05. (szerda) 9:00 óra
Leányfalu posta (2016 Leányfalu Móricz Zsigmond út 157.) 2018.09.05. (szerda) 11:00 óra
Dunabogdány posta (2023 Dunabogdány Kossuth Lajos utca 57.) 2018.09.05. (szerda) 13:00 óra

Szolgáltatási szerződés keretében Ajánlatkérő Győr-Moson-Sopron megye területéhez tartozó összességében 39 darab telephelyek 19976 m² belső alapterület és egyéb felületek, valamint a műszaki leírásban részletezett külső terület takarítási munkáinak elvégzése (belső és külső terület napi és heti rendszeres takarítása, rendben tartása, valamint opció keretében nagytakarítás) a műszaki leírásban megadottaknak megfelelően, saját eszközökkel, és saját költségen biztosított tisztítószerek felhasználásával, továbbá higiéniai eszközök, fogyóanyagok és egyéb felszerelések biztosításával.
Értékelési szempont rendszer:
1. szempont: Ajánlati ár (nettó Ft) Súlyszám : 91
2. szempont: A szerződés teljesítésében részt vevő „Takarítási tevékenységre vonatkozó szakirányú OKJ-s képesítéssel rendelkező napi és heti rendszeres takarításban résztvevő szakemberek száma” (az alkalmasság igazolásába bevont szakember nem ajánlható meg) (Kbt. 76. § (3) bekezdés b) pont alapján) (fő)
Súlyszám : összesen 9
1. alszempont: Győr 1. posta telephelyre megajánlott szakember (fő) Súlyszám : 3
2. alszempont: Mosonmagyaróvár 1. posta telephelyre megajánlott szakember (fő) Súlyszám : 3
3. alszempont: Sopron 1. posta telephelyre megajánlott szakember (fő) Súlyszám : 3
Értékelési skála 0-3 fő
„0” érték minimális pontszámot (1 pont) eredményez
„1” érték 4 pontot eredményez
„2” érték 7 pontot eredményez
„3”, vagy annál nagyobb érték maximális pontszámot (10 pont) eredményez
„3” értéknél magasabb értékű megajánlás nem vonja maga után az ajánlat érvénytelenségét!
Az 1. értékelési szempontra adott ajánlatok a fordított arányosítás módszerével kerülnek értékelésre.
A 2. értékelési részszempont értékelése az abszolút értékelés módszerével történik mindhárom alszempont esetében.
Az ajánlatok értékelési szempontok/alszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa: 1-10 pont. Az ajánlatkérő a pontszámokat két tizedes jegyig veszi figyelembe.
Ugyanaz a szakember több részre és/vagy több telephelyre nem ajánlható meg, mivel a szakembereknek a szerződés teljesítése során a takarítási tevékenységben ténylegesen részt kell venniük.
Ajánlatkérő helyszíni bejárást tart az alábbi telephelyeken:
Sopron Igazgatóság épület (9400 Sopron Széchenyi tér 7-10.) 2018.09.06. (csütörtök) 11:00 óra
Mosonmagyaróvár 1. posta (9200 Mosonmagyaróvár Erkel Ferenc u. 3.) 2018.09.06. (csütörtök) 13:30 óra
Győr 1. posta (9000 Győr Bajcsy-Zsilinszky út 46.) 2018.09.07. (péntek) 11:00 óra
 

Eljárást megindító felhívás letöltése: portal_13025_2018_e40a4.pdf